dijous, 23 de juny del 2016

Galetes de Lacasitos

Bon dia!

Avui us porto una recepta d'unes galetes més que delicioses que vaig fer fa uns dies, i com que no tinc gaire temps anirem al gra!



Aquesta recepta la vaig treure de El món de Juju i és que són tan bones que no crec que tardi gaire a tornar-les a fer perquè estan delicioses i marxen tan ràpid!

GALETES DE LACASITOS

Ingredients
  • 225g de farina de reposteria
  • 200g de sucre
  • 100g mantega
  • 1 ou
  • 1 c/c llevat (més no! que sinó creixen un munt!)
  • Una mica d'anís
  • Canyella
  • Lacasitos
  • Polsim de sal
Preparació:
  1. Agafem la mantega i la tallem  a quadres. La posem al microones i la desfem.
  2. Un cop tenim la mantega desfeta i afegim el sucre i ho barregem ben barrejat.
  3. Afegim l'ou ja batut perquè així s'integri més ràpidament.
  4. Afegim la farina tamissada i barregem bé la massa.
  5. Afegim la sal, el llevat, la canyella i l'anís i ho anem barrejant tot molt bé.
  6. Un cop tenim tota la massa feta l'envoltem amb paper film i la deixem reposar 30 minuts a la nevera. Jo el vaig posar 15 minuts al cengelador
  7. Preescalfem el forn a 180º
  8. Agafem una plata de forn i anem posant boletes del tamany d'una anou. Quan les xafem hi podem posar la quantitat de lacasitos que volguem. Jo n'hi he posat 3 i ja n'hi havia suficient. 
  9. Quan el forn està calent hi posem les galetes 20min aproximadament. En la recepta del blog en tenien prou amb 10min però le smeves no estaven fetes ni de sort, per tant li vaig posar 10min més i van quedar perfectes!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada