dimarts, 7 de juny del 2016

Cherry pie o Pastís de cirera


Bon dia!

Avui m'agrada compartir amb vosaltres la recepta del pastís de cirera o Cherry pie.
Un pastís dolç i deliciós. A mi les cireres m'encantes i a vegades tendeixo a comprar-ne més de les que em puc menjar... això ho fa una mica la gula, no? Doncs bé, perquè no se'm fessin malvé vaig decidir fer aquest deliciós pastís. 
Aquesta recepta la vaig agafar de Cuina per llaminers, una recepta de la Glòria que enamora, jutjeu-ho vosaltres mateixos i aneu-vos a fer-la! Jo l'he seguit al peu de lletra i així de bé ha quedat!

Que per cert, no se si l'haurem provat mai però TÉ GUST DE PIRULETA!! Sí, sí, tal i com ho sentiu! I és que és tan bo que no puc parar de dir-ho, així que comparteixo la recepta amb vosaltres perquè pogueu gaudir d'aquest pastisset!. 

CHERRY PIE

Ingredients
  • 250g de cireres
  • 35g de sucre
  • 125g de farina de reposteria
  • 3 ous
  • 500ml de llet (jo utilitzo la desnatada, però a la recepta posa llet sencera)
  • Mantega
  • Sal
Preparació
  1. Preescalfem el forn a 180º
  2. Rentem les cireres amb aigua freda i les partim pel mig i els hi treiem l'os o el pinyol. Les posem en un bol i les empolsinem amb una mica de sucre i les deixem reposar a temperatura ambient, no cal nevera.
  3. Batem els 3 ous, 35g de sucre fins que quedi una barreja blanquinosa, a simple vista ja es veu quan està a punt.
  4. Afegim la farina tamissada a la barreja dels ous i el sucre i hi afegim un polsim de sal.
  5. Quan tenim la barreja ja feta, hi afegim la llet freda poc a poc.
  6. Untem un motlles amb una mica de mantega, jo tinc la mantega d'esprai i va perfecte! Després col·loquem les cireres ja masserades el fons del motlle i les cobrim amb la massa que hem preparat abans. 
  7. Posem el pastís uns 40 minuts al fons fins que es vegi que està cuit. També ho podem veure posant l'escuradents i quan surti net el treiem del forn.
  8. Quan està fred el desmotllem   

Així que bon profit!

7 comentaris:

  1. Hace mucho tiempo que me interesa este tipo de post, muchas gracias me ha gustado mucho todo lo que has escrito.

    ResponElimina
  2. Nueva suscriptora en tu página!!! me encanta lo que subes.

    ResponElimina
  3. Te acabo de descubrir !!!! tienes un blog muy guay;gracias por compartirlo con nosotros.

    ResponElimina
  4. Desde hace ya un tiempo busco recetas y restaurantes por internet, confío en vuestro criterio. El otro día probé la receta que hicisteis para el anterior post y me encantó. Muchisimas gracias!!!

    ResponElimina
  5. Qué rico!!! solo de verlo ya me apetece comermelo ;)

    ResponElimina
  6. Te acabo de descubrir !!!! tienes un blog muy guay;gracias por compartirlo con nosotros.

    ResponElimina