divendres, 10 d’octubre del 2014

Arròs amb conill / Arroz con conejo

 

Hola!!!

Com esteu? Jo us asseguro que estic liadíssima, la universitat m'encanta, els companys, tot el que fem en general, estic super super contenta! M'encanta!! Evidentment no tinc gaire temps per dedicar-lo, però les receptes que segueixo compartint són tremendament bones, per tant.. que no baixi el llistó! Bé doncs, ara ja m'estic plantejant començar a fer els panellets, que ja s'acosta la castanyada! Està aqui mateix!!! 



Doncs bé, avui vinc "a por lo alto!" amb una recepta fantàstica que fa la meva iaia i que ens fa llepar els dits cada cop que acabem el plat, i fa que volguem repetir. Evidentment no em queda tan bé com la meva iaia, però és que cuinen tan bé les iaies que és impossible igualar-ho! No creieu?
Bé, si el provés algun dia, estaria orgullosa, orgullosa de la néta! En podeu estar ben segurs.

Hola!!!

Como estais? Yo os aseguro que estoy liadisima, la universidad me encanta, los compañeros, todo lo que hacemos es genial, estoy super contenta. Me encanta! Evidentemente no tengo suficiente tiempor, pero las recetas que sigo compartiendo son tremendamente buenas, por lo tanto que no baje el listón! Bién, ahora ya empezamos con los preparativos de la "Castanyada" que está aquí, muy cerquita!!!
Bién, entences vengo por todo lo alto con una receta fantastica que hace mi abuela i que nos hace lamer los dedos cuando nos terminamos el plato, hace también que queramos repetir. Evidentemente no me queda igual que mi abuela, peró es que cocinan taaan bien las abuelas que es imposible igualarlo. No creeis?
Bién, si lo provara algun dia, estaría orgullosa, orgullosa de la nieta! Podéis estar bien seguros

ARRÒS AMB CONILL

Ingredients:

- 1/2 conill tallat per fer a la cassola
- 1 got d'arròs (aprox) per cada persona que menjarà
- Caldo de pollastre, o aigua
- 2 tomàquets ratllats
- 1 ceba
- Sal, pebre, oli
- Julivert, un all 

Preparació:

1. Agafem una ceba i un all i ho tallem petit (la mida dependrà de si ens agrada notar la ceba o no quan menjem) i la reservem. Ratllem també el tomàquet i també el reservem.
2. Agafem una cassola, hi posem un rajolí d'oli i la ceba i deixem que es vagi daurant. Quan veiem que la ceba es comença a enganxar al fons de la cassola, hi afegirem el tomàquet ratllat, i quan aquest ja està cuit, i afegim el conill que haurem sal-pebrat abans i deixem que es cogui.
3. Un cop el conill ja està pràcticament cuit, hi posem l'arròs perquè agafi el gust del sofregit que hem fet, i després quedi més "suelto". Un cop veiem que l'arròs ja té color, hi afegim el caldo de pollastre que haurem escalfat prèviament per no trencar la temperatura de cocció.
4. Haurem d'anar controlant l'arròs perquè no es quedi sense caldo abans no estigui cuit, si veiem que està cru i hi falta aigua, hi afegirem més caldo calent.
5. Un cop l'arròs ja està cuit, hi afegim una mica de julivert picat.

Bon profit!!!

ARROZ CON CONEJO

 Ingredientes:


- 1/2 conejo cortado para hacer a la cazuela
- 1 vaso de arroz (aprox) por cada persona que comerá
- Caldo de pollo, o agua
- 2 tomates rallados
- 1 cebolla
- Sal, pimienta, aceite
 - Perejil, un ajo

Preparación:

1. Tomamos una cebolla y un ajo y lo cortamos pequeño (el tamaño dependerá de si nos gusta notar la cebolla o no cuando comemos) y la reservamos. Rallamos el tomate y también lo reservamos.  
2. Cogemos una cazuela, ponemos un chorrito de aceite y la cebolla y dejamos que se vaya dorando. Cuando vemos que la cebolla se empieza a pegar al fondo de la cazuela, añadiremos el tomate rallado, y cuando éste ya está cocido, añadimos el conejo que tendremos salpimentado antes y dejamos que se cueza.
3. Una vez el conejo ya está prácticamente cocido, ponemos el arroz para que coja el sabor del sofrito que hemos hecho, y después quede más suelto. Una vez vemos que el arroz ya tiene color, añadimos el caldo de pollo que habremos calentado previamente para no romper la temperatura de cocción.
4. Tendremos que ir controlando el arroz para que no se quede sin caldo antes no esté cocido, si vemos que está crudo y falta agua, añadiremos más caldo caliente.
5. Una vez el arroz ya está cocido, añadimos un poco de perejil picado.

Buen provecho !!!


4 comentaris:

  1. Uau quin arròs! Això ha de ser pecat! M'agrada, i molt! Un petó

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Pilar!
      A casa va ser tot un èxit!

      Una abraçada!

      Elimina
  2. I tant que et va quedar genial! I és que les iaies en saben molt, però també ens ensenyen molt bé ;)

    Ha d'estar boníssim, segur que n'estaria orgullosa!

    Un petonet bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa!
      És que què fariem sense les iaies?!
      Una abraçada! :)

      Elimina